Egerbyg A/S er en innovativ entreprenørvirksomhed i rivende udvikling og med en bæredygtig vækst. Deres fornemmeste opgave er at yde den bedst mulige service til kunderne sammen med et gedigent håndværk.

Egerbyg har eksisteret siden 2007 og omfatter i dag både tømrer-, murer-, VVS, – og elafdeling med 25+ medarbejdere, der står for hoved- og totalentrepriser. Virksomheden er i hastig udvikling med en sund vækst og en kerneværdi om at forblive nytænkende og innovativ. Derfor har indførelsen af flådesystemet også været en naturlig tilføjelse til virksomhedens kundeservice – både over for deres medarbejdere og kunder.

 

Løsningen og alle dens fordele

Før implementeringen af flådesystemet brugte Egerbyg meget tid og energi på at inddrage medarbejderne og forklare alle fordelene ved systemet. Inddragelsen af medarbejderne betød, at de forstod formålet og fordelene – bl.a. den sikkerhed som kan bruges til understøtte medarbejderne.

Andre formål, som systemet opfylder, er naturligvis, at Egerbyg har kunnet reducere kørslen, og dermed brændstoffet, hvilket er godt for miljøet og en bæredygtig løsning, hvor firmaet kan tage endnu mere socialt ansvar for miljøet.

Flådestyringsløsningen har også i høj grad været meddelagtig i Egerbygs succes hos glade kunder. Med flåden i baghånden kan de altid sende den mand, som er tættest på ved en akutsag, så kunden både sparer tid og penge og kan få løst sit problem hurtigst muligt.

Og endelig bliver flådesystemet også brugt som dokumentation, når Egerbyg arbejder for en kunde, så både kunden og medarbejderen er sikret korrekt og nøjagtig timeregistrering. Løsningen arbejder altså til fordel for både kunden og medarbejderen.

”Hvis medarbejderne kommer ud for et biluheld eller bilen bryder sammen, er hjælpen hurtigt på vej, da vi kan finde frem til, hvor bilen er. På den måde kan vi sende den mand, som er tættest på og hurtigt komme frem”

–  Anders Eger, Direktør

En uventet sidegevinst

Flådestyringen har hos Egerbyg vist sig at være et fornuftigt valg, hvor pengene er godt givet ud og tjent hjem igen. I vinters fik de stjålet en trailer med et stillads til en stor værdi. Med sporingsfunktionen lykkedes det Egerbyg at få både stilladset og traileren hjem igen i god behold.

“At det lykkedes os at få både traileren og stilladset hjem kort efter det blev stjålet er helt utroligt. Vi meldte selvfølgelig tyveriet til politiet, der ikke reagerede på trods af, at vi sendte koordinater m.m. Derfor sporede vi selv traileren og kørte den hjem i sikkerhed. Efterfølgende fandt vi ud af, at traileren ikke var blevet forsikret, hvilket havde været et tab på ca. 90.000 kr., hvis den ikke var fundet. Så på den måde er pengene tjent hjem igen – og mere til”, fortæller Anders Eger.

„Vi genfandt en stjålet container til en værdi af 90.000 kr., så pengene er så rigeligt tjent hjem igen.“

Anders Eger

Egerbyg A/S
  • Sikring af medarbejdere der har brug for assistance
  • Hurtigere reaktionstid på opgaver og bedre kundeservice
  • Hjælp til sporing af stjålne trailere og andre værdier udsat for tyveri
  • Grøn og økonomisk rigtig kørsel
  • Sikker dokumentation af kundebesøg

Powering sustainable fleets!

Få et klart overblik over alle dine værdigenstande!

Få et tilbud