FAQ for splitleasingkunder
Kom godt igang
[keep this on top to keep closed]
Hvor logger jeg ind i systemet?
- Du kan logge ind via PC ved at gå til forsiden på fleetcomplete.dk og benytte ”Log ind”, som du finder øverst i den blå bjælke. – – fleetcomplete.dk –
- Du kan også logge direkte ind via dette link. – Log ind her –
- Hvis du ønsker at logge ind via tablet eller mobil, skal du først downloade app’en ”Ecofleet Mobile”, som du kan finde på både App Store og Google Play.
Hvad er mit brugernavn og password?
Username: din mailadresse
Password: Split1234
Første gang du logger ind, vil du blive bedt om at ændre password.
Jeg kan ikke logge ind/finde min kode
Jeg er igang
[keep this on top to keep closed]
Registrerer kørebogen erhverv og privat af sig selv?
Systemet kan også registrere turens formål automatisk. Det kræver bare, at du i forvejen opretter dine arbejdstider, foretrukne adresser o.l. Systemet vil herefter følge din indstilling til, hvornår en rute skal være „Privat“ eller „Erhverv“. Og efterfølgende kan du altid selv logge ind i systemet og nemt kategorisere dine ture.
Kan rapporterne printes eller gemmes på pc?
Hvor længe går der, før jeg kan se ruterne?
Kan man selv oprette ture?
Hvad integrerer kørebogen til? Bogføring?
Registrerer den km start og km slut eller kun ruten?
Generelt om kørebogen
[keep on top to keep closed]
Lever den op til SKAT's krav i.f.m. splitleasing
Den lidt længere forklaring får du herunder:
Splitleasing betyder, at omkostningerne på bilen bliver fordelt mellem din erhvervsmæssige kørsel og din private kørsel. Du betaler selv for din private kørsel, og kan dermed undgå at blive beskattet af fri bil. Til gengæld kræver SKAT en korrekt registrering af de kørte kilometer, og stiller derfor krav om en elektronisk kørebog, der indeholder minimum følgende oplysninger:
- Navn, adresse, cpr-nr. eller arbejdsnr.
- Dato for kørsel
- Kørslens formål
- Kørslens mål og evt. delmål
- Antal kilometer
- Den anvendte sats
- En beregning
Overvåger kørebogen mig?
Kan man se, hvis jeg fjerner GPS-trackeren?
Kan jeg flytte den fra bil til bil?
Ved tyveri
[keep this on top to keep closed]
Min bil er blevet væk. Hvad gør jeg?
Min GPS-tracker er blevet stjålet
Kundeservice
[keep this on top to keep closed]
Hvordan får jeg kundeservice?
Du kan også tage et kig på disse Youtube Videoer, som giver et hurtigt overblik over de forskellige funktioner.