OPGAVESTYRING

Del opgaver direkte til medarbejderens smartphone på få sekunder.

Få et tilbud
taskid2

DIGITAL OPGAVESTYRING – DEL OPGAVER DIREKTE TIL MEDARBEJDERENS SMARTPHONE PÅ FÅ SEKUNDER

At dele opgaver over telefonen er besværligt, og ofte kommer den nødvendige information ikke frem til tiden, hvilket kan forsinke opgaverne. Med vores opgavestyringsløsning kan du dele opgaver nemt via en mobilapp. Derudover får du et overblik over dine medarbejderes placering, hvilket gør det muligt at fordele opgaver optimalt.

Daily-Tasks-Icon-96-1

EFFEKTIV PLANLÆGNING

Planlæg opgaver og arbejdskraft på forhånd. Medarbejdere har et klart overblik over, hvilke opgaver de skal udføre, og hvornår starttidspunktet er.

load-planning-96

AUTOMATISKE MEDDELELSER OM ARBEJDSFREMSKRIDT

Du får et realtidsbillede af igangværende og afsluttede opgaver, og alle meddelelser når dig nemt gennem mobilappen.

signature-icon-96-1

OPRETTELSE AF OPGAVER AF MEDARBEJDEREN

Medarbejdere kan også selv oprette opgaver. Dette gør det muligt at beregne arbejdstiden bedre i de tilfælde, hvor virksomheden ikke har en separat kontormedarbejder til at fordele opgaverne.

taskid

Optimering af kørselsrute

Optimering af kørselsrute reducerer de tilbagelagte kilometer og sparer tid og brændstof, samtidig med at den giver et præcist tidsvindue for, hvornår chaufføren ankommer til destinationen. Ved optimering tager systemet også hensyn til højre- og venstresving for at sikre trafiksikkerhed og mindske chaufførens stress.

Ved at tilføje alle destinationer, hvor varerne skal leveres, beregner systemet den mest optimale rute. Rækkefølgen af de steder, der skal besøges, kan nemt ændres på kortet, og efter hver ændring beregner systemet en ny, optimal rute og viser den på kortet.

DIGITALE FORMULARER

Ved afslutning af opgaver er det muligt at udfylde forudoprettede digitale formularer, bede om en underskrift eller uploade fotos. Ikke flere papirer med underskrifter, der skal sendes til kontoret for scanning. Spar tid og skån naturen!

taskid
map_024-location-marker-warning-pin-alert-96

APPLIKATIONEN FUNGERER OGSÅ OFFLINE

Selvom der ikke er internetforbindelse, kan appen stadig bruges. Alle informationer synkroniseres, når der igen er forbindelse.

software-development-icon-96

ELEKTRONISK UNDERSKRIFT DIREKTE I MOBILAPPEN

En praktisk og miljøvenlig løsning, der altid er ved hånden. Indsaml kundens underskrifter på afleverings- og modtagelsesdokumenter direkte i mobilappen.

skills-96

KLART OVERBLIK OVER PROJEKTERS VARIGHED

Med mobilappen har du et klart overblik over, hvor lang tid det tager at fuldføre et specifikt projekt eller en opgave. Du vil altid være opdateret på, hvilke opgaver der er afsluttet, og hvilke der mangler, så du kan holde kunden informeret om opgavernes fremskridt.

DEN BEDSTE LØSNING TIL DIN MOBILE ARBEJDSSTYRKE

Medarbejdere behøver ikke længere tage til kontoret for at få udleveret opgaver, hvilket reducerer både brændstofforbrug og ekstra arbejdstid. Medarbejdere får et overblik over de tildelte opgaver og deres kollegers placering i appen, så de kan planlægge deres dag bedre. Derudover kan de bruge appen til at beregne den mest optimale rute til deres destination. Løsningen er velegnet til virksomheder med mellem 3 og 1000 brugere.

courier_banner
PaperLess-96

DEN PAPIRLØSE LØSNING

Al dokumentation om arbejdstid, brændstofforbrug, afleverings- og modtagelsesdokumenter findes digitalt i ét system. Forskellige rapporter kan nemt søges frem og downloades efter dato eller medarbejder.

Daily-Tasks-Icon-96-1

MERE EFFEKTIV UDNYTTELSE AF RESSOURCER

Du kan fordele opgaver baseret på medarbejderens placering, og planlægge opgaver og arbejdskraft på forhånd. Du kan også oprette tilbagevendende opgaver.

Appointment_Request-96

NEM BEREGNING AF ARBEJDSTID

Du kan automatisere tidsregistrering og få et præcist overblik over den tid, der bruges på forskellige opgaver.

41808619 – portrait of an auto mechanic at work on a car in his garage

AUTOMATISK VEDLIGEHOLDELSESPÅMINDELSE

Regelmæssig vedligeholdelse reducerer risikoen for nedbrud på grund af slid og hjælper med at forhindre situationer, hvor en opgave ikke bliver udført til tiden på grund af en køretøjsfejl. Med vores notifikationsmodul kan du opsætte automatiske påmindelser om kommende vedligeholdelse via SMS eller e-mail. Du kan overvåge, hvor mange kilometer eller dage et køretøj kan køre, før det skal til service, og al udført vedligeholdelse findes retrospektivt i systemet.

feedback_note-96

TILFØJELSE AF VEDLIGEHOLDELSE

Du kan nemt tilføje alt vedligeholdelsesarbejde til systemet, blive informeret om, hvornår arbejdet skal udføres, og kontrollere hele processen med at organisere vedligeholdelsesarbejde mere systematisk og gennemsigtigt.

Drivers-status1-96-1

KLART OVERBLIK OVER VEDLIGEHOLDELSESOMKOSTNINGER

Du har et klart overblik over omkostningerne til syn, regelmæssig vedligeholdelse og køretøjsreparationer. Du kan også strømline og fremskynde rapportering af udgifter, samt verificere udgifternes nøjagtighed efter placering.

install_icon

AUTOMATISKE RAPPORTER

Du kan oprette og downloade rapporter over al udført og planlagt vedligeholdelse. Du har et realtidsbillede af, hvor mange kilometer et køretøj kan køre, før det kræver service.

EN FLEKSIBEL LØSNING

Vi laver et tilbud baseret på din virksomheds behov. Vores software er kompatibelt på tværs af platforme og fungerer på forskellige operativsystemer, både online og på mobile enheder.

27723147 – white puzzle pieces on white background

Powering sustainable fleets!

Få et klart overblik over alle dine værdigenstande!

Klik her for mere information