Leno Cardoso

CEO, Yummy Catering

Se hele videoen

Alle cases

A/S STOREBÆLT

A/S Storebælt får overblik med Fleet Complete A/S Storebælt benytter GPS-tracking både til deres biler og deres inspektionsvogne. En inspektionsvogn er en slags slæde, som kører under broen og som benyttes til at undersøge og reparere betonskader. A/S...

VANDMILJØ RANDERS A/S

Baggrund Vandmiljø Randers er et offentligt ejet dansk vandforsyningsselskab, der håndterer spildevand og betjener danske statsborgere med frisk drikkvand. En del af deres serviceydelser er at vedligeholde underjordiske kloakker og vandrør, hvilket indebærer både...

LT ENERGY SERVICES

LT Energy Services was founded in 2007 by a group of industry specialists and contractors with experience levels ranging from 10-50 years. This includes an operating fleet of 68 service trucks and drivers, together with 275 high-value rental units.

WATERNET

Waternet the only water company in the Netherlands that covers the entire water cycle – from drinking water to waste water. Waternet manages over 375 cars with the Fleet Complete solution.

ELECTRICAL SAFETY AUTHORITY

ESA is one of the largest organizations responsible for electrical safety inspections in Ontario, Canada, that was able to build a viable and low-cost mobile automation solution for a very demanding system criteria thanks to the FieldWorker platform.

HORIZON UTILITIES

Background Horizon Utilities Corporation is one of the largest municipally owned electricity distribution companies in Ontario with $487 million in assets. A Top 10 Employer in Hamilton-Niagara, they provide electricity and related utility services to...

Alle danske cases

A/S STOREBÆLT

A/S Storebælt får overblik med Fleet Complete A/S Storebælt benytter GPS-tracking både til deres biler og deres inspektionsvogne. En inspektionsvogn er en slags slæde, som kører under broen og som benyttes til at undersøge og reparere betonskader. A/S...

VANDMILJØ RANDERS A/S

Baggrund Vandmiljø Randers er et offentligt ejet dansk vandforsyningsselskab, der håndterer spildevand og betjener danske statsborgere med frisk drikkvand. En del af deres serviceydelser er at vedligeholde underjordiske kloakker og vandrør, hvilket indebærer både...

International cases

LT ENERGY SERVICES

LT Energy Services was founded in 2007 by a group of industry specialists and contractors with experience levels ranging from 10-50 years. This includes an operating fleet of 68 service trucks and drivers, together with 275 high-value rental units.

HOLBÆK KOMMUNE

Baggrund

Da Holbæk Kommune tidligere planlagde ruter i et andet ruteplanlægningssystem, var virkelighedens kørselsmønster ikke det samme som det planlagte. Selvom administratorerne på kontoret planlagde dagens ruter og besøg, byttede hjemmeplejemedarbejderne rundt på besøgsstederne og tog andre veje. Det resulterede i et manglende overblik og unødvendigt mange kørte kilometer.

Løsningen

Med flådestyringssystemet fra Fleet Complete, kan kommunen nu se det faktiske kørselsmønster, opholdssteder og medarbejdernes rutiner. Det giver overblik til kontoret, hvor de konstaterer kørselsmønstret og optimerer ruterne udfra de faktiske mønstre. Systemet giver en enestående chance for at forstå kørselsmønstrene og optimere dem, så der på sigt kan spares både kilometer og biler.

“Fleet Completes kørselsrapporter er rigtig gode og præcise, og de giver det overblik, vi har brug for i dagligdagen. Deres anciennitet på markedet og referencer fra andre kommuner gjorde, at valget faldt der. Det var en supergod sælger med god viden om processer. Systemet er nemt at gå til, og funktionaliteten er dét vi havde behov for. Desuden havde vi mulighed for en testperiode med 35 biler, hvilket gav os en god sikkerhed.”

 

– Olaf Christensen

 

Kommunen benytter ugentlige rapporter om bilernes brug og kørte kilometer, hvilket hjælper dem til at optimere deres ruteplanlægning. Der bliver også kigget på, om bilernes placeringer er optimale, og eller om nogle med fordel kan flyttes til andre lokationer.

Medarbejdernes første prioritering er at være ude og hjælpe dem, der skal have hjælp. De ser en hel del fordele i at kunne finde frem
til den nærmeste kollega ved situationer, hvor de har brug for hjælp. Da implementeringen af systemet har været stille og rolig, har medarbejderne haft nemmere ved at acceptere det, og de kan let se fordelene ved at have sådan et værktøj.

 

– Olaf Christensen

 

“Vi er fuldt ud tilfredse med processen for at finde den rette løsning til vores behov, efterfulgt af god kommunikation og kundeservice igennem implementeringen. Rådgivning omkring startfasen har været realistisk, og de funktioner, vi bruger i dag, er meget nyttige.

 

  • Overblik over bilernes brug
  • Overblik over skader, bøder m.m.
  • Forkortet ventetid overfor borger
  • Bedre intern kommunikation via app
  • Overblik og optimering af arbejdsprocesser
  • Fuld udnyttelse af kommunens ressourcer
  • Positiv påvirkning i medarbejders hverdag

Powering sustainable fleets!

Få et klart overblik over alle dine værdigenstande!

Få et tilbud

Flere cases

A/S STOREBÆLT

A/S Storebælt får overblik med Fleet Complete

A/S Storebælt benytter GPS-tracking både til deres biler og deres inspektionsvogne. En inspektionsvogn er en slags slæde, som kører under broen og som benyttes til at undersøge og reparere betonskader. A/S Storebælt har tre af disse “slæder” samt en wirevogn, der alle har fået monteret en GPS-tracker.

Tidligere manglede de viden over hvem, der kørte i hvilke biler, hvor og hvornår, samt overblik over placeringen af deres inspektionsvogne. De brugte desuden meget tid på at administrere kørebøger og kørselsgodtgørelse.

”Dét der er blevet nemmere for os er, at vi nu er fri for at udfylde kørebøger, og at informationer er tilgængelige i fald vi får besøg af SKAT”, udtaler A/S Storebælt, og fortsætter ”Vi kan også meget bedre planlægge arbejdskørsel, nu hvor vi ved præcist, hvor vores inspektionsvogne er placeret på anlægget.”

De har fået bedre overblik over medarbejderne, og ved hastesager kan de nemmere se, hvor bilerne befinder sig. Det har medført store tidsbesparelser.

 

 

Om A/S Storebælt

A/S Storebælt ejer og driver Storebæltsforbindelsen, vej og jernbane. De står for den tekniske drift og vedligehold på vejforbindelsen samt vedligehold af baneforbindelsen. A/S Storebælt ejer fire færgehavne nord og syd for Storebæltsforbindelsen. Det drejer sig om Odden og Ebeltoft samt Spodsbjerg og Taars. En stor del af de 137 ansatte hos Sund & Bælt er beskæftiget med Storebæltsbroen. Herudover er ca. 200 medarbejdere ansat hos private firmaer, der varetager drifts- og vedligeholdsopgaver på Storebæltsbroen.

Storebæltsforbindelsen åbnede i 1998. Selv om den til hverdag bliver kaldt Storebæltsbroen, består den faktisk af to broer og en tunnel. Over 10 mio. køretøjer passerer Storebæltsbroen i løbet af et enkelt år. På det højeste sted er kørebanen 70 meter over havets overflade.

Powering sustainable fleets!

Få et klart overblik over alle dine værdigenstande!

Få et tilbud

Flere cases

A/S STOREBÆLT

A/S Storebælt får overblik med Fleet Complete A/S Storebælt benytter GPS-tracking både til deres biler og deres inspektionsvogne. En inspektionsvogn er en slags slæde, som kører under broen og som benyttes til at undersøge og reparere betonskader. A/S...

VANDMILJØ RANDERS A/S

Baggrund Vandmiljø Randers er et offentligt ejet dansk vandforsyningsselskab, der håndterer spildevand og betjener danske statsborgere med frisk drikkvand. En del af deres serviceydelser er at vedligeholde underjordiske kloakker og vandrør, hvilket indebærer både...

A/S STOREBÆLT

A/S Storebælt får overblik med Fleet Complete

A/S Storebælt benytter GPS-tracking både til deres biler og deres inspektionsvogne. En inspektionsvogn er en slags slæde, som kører under broen og som benyttes til at undersøge og reparere betonskader. A/S Storebælt har tre af disse “slæder” samt en wirevogn, der alle har fået monteret en GPS-tracker.

Tidligere manglede de viden over hvem, der kørte i hvilke biler, hvor og hvornår, samt overblik over placeringen af deres inspektionsvogne. De brugte desuden meget tid på at administrere kørebøger og kørselsgodtgørelse.

”Dét der er blevet nemmere for os er, at vi nu er fri for at udfylde kørebøger, og at informationer er tilgængelige i fald vi får besøg af SKAT”, udtaler A/S Storebælt, og fortsætter ”Vi kan også meget bedre planlægge arbejdskørsel, nu hvor vi ved præcist, hvor vores inspektionsvogne er placeret på anlægget.”

De har fået bedre overblik over medarbejderne, og ved hastesager kan de nemmere se, hvor bilerne befinder sig. Det har medført store tidsbesparelser.

 

 

Om A/S Storebælt

A/S Storebælt ejer og driver Storebæltsforbindelsen, vej og jernbane. De står for den tekniske drift og vedligehold på vejforbindelsen samt vedligehold af baneforbindelsen. A/S Storebælt ejer fire færgehavne nord og syd for Storebæltsforbindelsen. Det drejer sig om Odden og Ebeltoft samt Spodsbjerg og Taars. En stor del af de 137 ansatte hos Sund & Bælt er beskæftiget med Storebæltsbroen. Herudover er ca. 200 medarbejdere ansat hos private firmaer, der varetager drifts- og vedligeholdsopgaver på Storebæltsbroen.

Storebæltsforbindelsen åbnede i 1998. Selv om den til hverdag bliver kaldt Storebæltsbroen, består den faktisk af to broer og en tunnel. Over 10 mio. køretøjer passerer Storebæltsbroen i løbet af et enkelt år. På det højeste sted er kørebanen 70 meter over havets overflade.

Powering sustainable fleets!

Få et klart overblik over alle dine værdigenstande!

Få et tilbud

Flere cases

A/S STOREBÆLT

A/S Storebælt får overblik med Fleet Complete A/S Storebælt benytter GPS-tracking både til deres biler og deres inspektionsvogne. En inspektionsvogn er en slags slæde, som kører under broen og som benyttes til at undersøge og reparere betonskader. A/S...

VANDMILJØ RANDERS A/S

Baggrund Vandmiljø Randers er et offentligt ejet dansk vandforsyningsselskab, der håndterer spildevand og betjener danske statsborgere med frisk drikkvand. En del af deres serviceydelser er at vedligeholde underjordiske kloakker og vandrør, hvilket indebærer både...

YUMMY CATERING

Yummy Catering er en ung, pulserende virksomhed, der leverer sunde, nærende, hjemmelavede måltider til daginstitutioner. Deres køkken starter arbejdet kl. 3-4, og chaufførerne er klar til at afhente måltiderne til levering kl. 7.

Yummy havde brug for et pålideligt system for at kunne levere til daginstitutioner til tiden hver gang, og for at holde deres løfte om service af høj kvalitet til deres kunder.

Effektiv ruteplanlægning er altaførende. Fleet Complete systemet hjælper Yummy Catering med at styre 22 chauffører i felten. Planlægning af ruter med flere stop, sidsteøjebliksforespørgsler fra kunder, og sving-for-sving navigation i tilfælde af trafikale problemer er hverdag for kontorets koordinatorer, som også kan kommunikere den nøjagtige leveringstid til kunden, eller hjælpe chauffører i nødsituationer.

Nem logistik, glade børn – hver dag!

Yummy Catering er en innovativ virksomhed, så vi har brug for, at vores partnere er innovative med os. Vi leder efter nye metoder og trends, der kan hjælpe os i vores daglige drift. Fleet Complete giver os den nødvendige teknologi og den innovation, der hjælper vores chauffører dagligt.

Leno Cardoso

CEO
  • Daglig levering af mad til daginstitutioner
  • Levering til tiden er kritisk
  • 22 chauffører i felten hver dag

Powering sustainable fleets!

Få et klart overblik over alle dine værdigenstande!

Få et tilbud

Flere cases

Kontakt os

Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige løsning til din flåde!