LOGISTIK- OG FORSYNINGSKÆDESTYRING
En gps-tracker løsning, der hjælper dig med at komme hurtigere frem til kunden
Fleet Complete tilbyder en omfattende løsning til GPS-tracking. Systemet har en mobil grænseflade, der fungerer på både PC og mobilenheder, og giver en klar, online visning af de vigtigste informationer, du har brug for, såsom køretøjernes placering, tildelte opgaver og arbejdstid. Derudover kan bilerne bookes direkte via det indbyggede reservationssystem.
Alle placeringer af virksomhedens køretøjer vises på skærmen, sammen med et klart overblik over, hvor chaufførerne er i øjeblikket og hvor lang tid det tager at fuldføre en opgave eller at ankomme til en bestemt lokation . En komplet flådestyringsløsning giver dig mulighed for at styre arbejdsstyrken og opgaverne mere effektivt, planlægge optimale kørselsruter og motivere chaufførerne til at køre mere økonomisk. Fleet Complete-løsningen er fleksibel og kan tilpasses virksomhedens behov.
OPFYLD FLERE ORDRER PÅ KORTERE TID
Vores softwareløsning giver dig mulighed for at planlægge arbejdstiden for dine medarbejdere mere effektivt, og derfor kan du distribuere flere varer på samme tid. Du kan også tjekke systemet ved dagens afslutning, og se om alle planlagte steder blev besøgt, og intet blev glemt.
OPTIMERING AF RUTER
Ved at tilføje destinationerne i systemet, beregnes den mest optimale rute. Det er nemt at ændre rækkefølgen af destinationerne på kortet, og efter hver ændring beregner systemet en ny optimal rute og viser den på kortet.
WEBBASEREDE KORT
Få adgang til webbaserede kort med online visning af køretøjernes placering ved hjælp af mobil app eller webbrowser.
EN LØSNING, DER SKAL FORENKLE ARBEJDET
Hurtig levering, høj kvalitet og bekvem dør-til-dør navigation uden at skulle bekymre sig om processer og logistik. Automatisér arbejdsgangen med vores løsninger, fra bestilling til levering af varerne, og du behøver ikke længere bekymre dig om, at en ordre ikke bliver opfyldt. Chaufførerne har ikke brug for andet end en mobiltelefon til at udføre deres opgaver.
DIGITALISERING AF PROCESSER
Du kan både oprette automatiske brændstofforbrugs- og rejserapporter, samt digitale formularer, og indsamle elektroniske signaturer som bevis for modtagelsen af forsendelserne.
MERE EFFEKTIV PLANLÆGNING
Du får et klart overblik over ruter, brændstofforbrug, medarbejdernes arbejdstider og igangværende arbejde samt afsluttede arbejdsopgaver for mere effektivt at planlægge nye ordrer og overveje omkostninger.
AUTOMATISKE TILBAGEVENDENDE ORDRER
Du kan oprette tilbagevendende opgaver uden at skulle indtaste den samme destination i systemet hver gang.
DIGITAL STYRING AF ARBEJDSOPGAVER
At uddelegere opgaver over telefonen er besværligt, og ofte når de nødvendige oplysninger ikke chaufførerne i tide, hvilket igen betyder, at leveringer bliver forsinket. Med vores opgavestyringsløsning kan du nemt sende opgaver direkte til chaufførernes mobiltelefon og modtage en meddelelse, når en opgave er accepteret eller afsluttet. Derudover har du et overblik over placeringen af medarbejdere, som giver dig mulighed for at fordele opgaver optimalt.
Læs mere →
OVERBLIK OVER ARBEJDSPROCES
Du har et online overblik over ustartede, igangværende og afsluttede opgaver. Dette giver dig mulighed for bedre at planlægge dine ressourcer og fuldføre opgaver til tiden.
AUTOMATISK PÅMINDELSE
Du får automatisk besked i systemet, når chaufførerne har accepteret opgaven, påbegyndt opgaven eller markeret den som færdig.
OVERVÅGNING AF ARBEJDSTID
Du kan nøjagtigt beregne chaufførerns arbejdstid for at afregne betaling, eller for bedre at estimere den tid, der kræves for at gennemføre lignende opgaver i fremtiden.
INSTALLATION EFTER BEHOV
Vi installerer løsninger til alle typer af køretøjer, og sørger for at installationen foretages på et tidspunkt og et sted, der passer dig. Vi hjælper også med at fjerne enheder, der allerede er installeret. Vores installatører har lang erfaring og omfattende uddannelse for at sikre service af høj kvalitet. Du kan trygt overlade dit køretøj til os.
Powering sustainable fleets!
Få et klart overblik over alle dine værdigenstande!