HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS MIN FAKTURA ER FORKERT?

Den hurtigste måde at kontakte vores regnskabsafdeling er ved at sende en e-mail med en beskrivelse af problemet til bogholderi_dk@fleetcomplete.eu

HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS JEG GERNE VIL OPSIGE MIT ABONNEMENT?

Hvis du ønsker at opsige abonnementet, bedes du sende din opsigelsesanmodning til bogholderi_dk@fleetcomplete.eu.
Vær opmærksom på, at opsigelsesanmodningen skal sendes mindst 3 måneder før fornyelsesdatoen (for erhvervskunder) og 30 dage før den ønskede opsigelsesdato (for private kunder). Du kan finde flere oplysninger om vilkår og betingelser på https://fleetcomplete.dk/vilkaar-og-betingelser/

HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS JEG IKKE HAR MODTAGET ET SVAR PÅ MIT KUNDESUPPORT SPØRGSMÅL?

Hvis du ikke har modtaget et svar på dit spørgsmål inden for 3 dage, bedes du kontakte vores Support team på +45 45 48 01 04. Det vil være en stor hjælp hvis du har dit sagsnummer klar.

Hooldusteavitused

KAN VEDLIGEHOLDELSESMEDDELELSER OG ANDRE MEDDELELSER OM KØRETØJERNE FÅS AUTOMATISK VIA APPLIKATIONEN FOR AT GØRE HÅNDTERINGEN AF BILFLÅDEN ENKEL?

Vedligeholdelsesmeddelelser samt andre vigtige påmindelser kan tilføjes i modulet ‚Meddelelser‘. Hvis denne funktion ikke er aktiveret på din konto, bedes du skrive til kundesupport på support@fleetcomplete.dk.

Servicemeddelelser kan indstilles baseret på dato, kilometerstand og driftstimer.

HVAD SKAL MAN GØRE, HVIS KØRETØJET SKAL FJERNES FRA SYSTEMET, UANSET GRUND?

Inaktive køretøjer og de informationer som bliver indsamlet, forbliver i systemet. På den måde kan vores kunder få et omfattende overblik over deres flåde (f.eks. en kvartals- eller halvårlig visning).
Der er to muligheder for at fjerne køretøjer.

a) Inaktive køretøjer kan skjules fra brugeren ved hjælp af filtre i systemet.

b) Hvis du ønsker at fjerne køretøjet helt fra tjenesten, bedes du meddele det til kundesupport på support@fleetcomplete.dk.

Sõiduki eemaldamine
Korduv broneering

KAN JEG LAVE GENTAGENDE BOOKINGER AF KØRETØJER I SYSTEMET?

I Fleet Complete Carsharing-appen har man mulighed for at oprette gentagne bookinger.

Hvis denne funktion ikke er aktiveret på din konto, bedes du skrive til kundesupport på support@fleetcomplete.dk.

KAN JEG OVERVÅGE BRÆNDSTOFFORBRUGET MED FLEET COMPLETE-ENHEDER?

For at overvåge brændstofforbruget er det nødvendigt at installere en speciel brændstofniveausensor i køretøjet, eller at bestille en tracker med CANBUS-forbindelse.
Et overblik over brændstofforbruget er tilgængeligt i modulet „Rapporter“, hvor du nemt kan udtrække brændstofforbruget pr. dag og i en bestemt periode. Baseret på de data som kommer ind, er det muligt f.eks. at belønne chauffører for at køre mere økonomisk.
Effektiv styring af brændstofforbruget kan spare op til 25% af brændstofomkostningerne.

KAN JEG OPSÆTTE EN BEVÆGELSESNOTIFIKATION??

I Fleet Complete-platformen er det muligt at konfigurere forskellige notifikationer, relateret til køretøjers bevægelser, i modulet „Begivenheder“. Eksempler på begivenhedstyper inkluderer:

Ankomst til et område
Køretøjet forlader et område
Standsning
Køretøjet starter kørsel
Hastighed
Bevægelse med tænding slukket (bugsering)
Tændingen slås til
Tændingen slås fra
Batterispænding
GPS-fejl
Reglen kan konfigureres efter behov ved at vælge tid, køretøj(er) og område, som reglen skal gælde for.

Notifikationerne kan nemt sendes via e-mail. Alle begivenheder bliver også gemt i FCPlus-platformen. Hvis denne funktion ikke er aktiveret på din konto, bedes du skrive til kundesupport på support@fleetcomplete.dk.

HVORDAN INTEGRERER MAN FLEET COMPLETE-APPLIKATIONEN MED ANDRE PROGRAMMER?

Hvis du ønsker et interface til FCPlus-portalen, bedes du kontakte vores kundesupport, som kan hjælpe med dette, og om nødvendigt inddrage udviklingsteamet eller vores samarbejdspartnere.

Du kan skrive til kundesupport på support@fleetcomplete.dk

HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS PLATFORMEN ER LANGSOM, OG VISSE DELE AF MENUEN IKKE VIL DOWNLOADE INFORMATION?

Hvis problemet opstår gentagne gange, kan det hjælpe at slette cookies. Hvis dette ikke løser problemet, er du velkommen til at kontakte vores kundesupport på support@fleetcomplete.dk.

ER FLEET COMPLETE-APPEN TILGÆNGELIG PÅ MOBILE ENHEDER?

Applikationen kan bruges både i en browser og på en mobilenhed. Du kan downloade den praktiske FCPlus mobilapp her:

App-Store
Google-Store

Har du flere spørgsmål?