Kæmper I for at følge med?
Den aktuelle COVID-19 situation har medført en stor stigning i antallet af leveringer til private adresser.
Har I overblik over jeres bude og leverancer, og kan dit team følge med?
Vi kan hjælpe dig med at få kontrol over situationen med en nem GPS-løsning, der effektiviserer din leverancer og giver overblik for både bude, kunder og dig.
Vil du levere mere, hurtigt og sikkert?
Tilpas din virksomhed til omstændighederne og få en GPS-baseret leveringsløsning op at køre nemt og hurtigt!
Få overblik over leverancer
- Se hvor alle dine medarbejdere befinder sig lige nu, og hvor de har været
- Følg leverancen fra A til B
- Få systemet til at planlægge den hurtigste rute – også ved flere stop
- Oplys kunden om det forventede leveringstidspunkt


Få overblik over opgaver
- Se igangværende og ventende opgaver på en skærm.
- Tildel opgaven til den rigtige person på få sekunder via computer, tablet eller smartphone.
- Få en notifikation når leveringen er foretaget
- Hvis der er uventet arbejde, kan dine chauffører via mobilen tildele opgaver til sig selv.
Få overblik over opgaver
- Se igangværende og ventende opgaver på en skærm.
- Tildel opgaven til den rigtige person på få sekunder via computer, tablet eller smartphone.
- Få en notifikation når leveringen er foretaget
- Hvis der er uventet arbejde, kan dine chauffører via mobilen tildele opgaver til sig selv.

ØG SIKKERHEDEN
- Ingen kvittering er nødvendig, når GPS-lokationen er kendt
- Vid nøjagtigt hvor dine chauffører har været i tilfælde af smittespredning
- Send dine chauffører en reminder om at anvende disinfektion og holde bilens overflader rene

Vil du vide mere om priser eller se en online demo?
Udfyld venligst formen – så ringer vi tilbage til dig!