GPS tracking til håndværk og byggeri

Gå digitalt og få mere ud af firmabilerne

Få overblik og overskud med digitale løsninger

Håndværkerbranchen er præget af stor konkurrence og kvalitetsbevidste kunder. Det medfører faldende indtjening og stigende krav til digitalisering for at opnå højst mulig effektivitet og kvalitet.

Vi kan hjælpe din forretning med at øge lønsomheden og lette administrationen af jeres firmabiler, så I kan håndtere flest mulige opgaver på kortest tid, og på samme tid endda yde en bedre service.

graphics-GUTS-5

Flådestyring

Tag hånd om administrationen af din bilflåde og se indtjeningen stige i takt med overblikket. Med vores flådestyring kan du udnytte bilernes kapacitet på en helt anden måde. Det bliver nemt at planlægge effektive ruter og at finde den nærmeste medarbejder til en netop indkommet opgave.

Flådestyring giver også gode muligheder for at tage en snak med medarbejderne om deres adfærd på vejene. Det er nemt at holde øje med alvorlige traffikforseelser og farlig kørsel, som udover at udgøre en risiko for både folk og biler også  medfører et unødigt højt brændstofforbrug. 

Route-Optimization-and-Vehicle-Tracking-96

BEDRE LOGISTIK

Se dine biler på et online kort. Det giver dig overblik og tryghed omkring, hvad der sker ude på vejene. Hvis I får en hasteopgave, kan du hurtigt finde den nærmeste medarbejder og planlægge den korteste rute.

Fuel_96

SPAR PÅ BRÆNDSTOFFET

Vores kunder oplever oftest en væsentlig reduktion af brændstofforbruget. Både fordi antallet af „private ture“ i firmabilerne forsvinder, og fordi systemet gør det nemmere at planlægge effektive ruter.
report-icon-96-e1534325718583

NEM DOKUMENTATION

Med skræddersyede rapporter får du nemt overblik over adresser, omkostninger relateret til din flåde, tid brugt hos kunden, uhensigtsmæssige kørselsmønstre o.l. Med få klik kan rapporterne eksporteres til PDF og EXcel eller integreres direkte ind i andre informationssystemer.

Elektronisk kørebog

Brug ikke unødig tid på at føre kørebog og håndtere kørselsregnskaber. Vores elektroniske kørebogsløsninger giver dig styr på dokumentationen for kørte ruter og kilometer, og sikrer dig et præcist og pålideligt fakturagrundlag. De gør det også nemt at administrere og godkende kørselsgodtgørelse for små og store teams.

autolog-1
Daily-Tasks-Icon-96

PUNKTLIGHED

Alle ture logges præcist og helt automatisk ved hjælp af GPS. For dig som bruger betyder det, at du har dokumentation, der viser hvornår du ankom til en kunde, og hvornår du forlod ham igen, og at fakturagrundlaget dermed er i orden.

integration-03-96

ALT I ÈT SYSTEM

Som kunde hos Fleet Complete kan du samle flådestyring og kørebogshåndteringen i et system, således at kørebøgerne er lette at indsamle, godkende og overføre til økonomisystemet.

approval-96

OPFYLDER KRAVENE FRA SKAT

Vores elektroniske kørebog opfylder kravene fra SKAT og opdateres jævnligt i henhold til gældende regler og kørselssatser. Det betyder, at hvis du og dine ansatte bruger kørebogen korrekt, så burde I være sikret mod ubehagelige overraskelser fra skattevæsenet.

MacBook-Tasks

Opgavestyring

Fleet Complete tilbyder en komplet opgave- og flådestyringsløsning til mobile arbejdsstyrker. Hold øje med dine biler og folk i marken og tildel opgaven til den rigtige person inden for få sekunder via computer, tablet eller smartphone. Få opdateringer på status efterhånden som jobbet færdiggøres.

load-planning-96

TILDEL OPGAVER

Se igangværende og ventende jobs på en skærm og få besked, når en opgave er gennemført.

Daily-Tasks-Icon-96

NÅ MERE PÅ SAMME TID

Optimér arbejdsbyrden for dine folk i marken, og nå mere på samme tid.

signature-icon-96

LOG UVENTET ARBEJDE

Hvis der er uventet arbejde, kan dit mandskab via mobilen tildele opgaver til sig selv.

Vores digitale løsninger

  • Øger din indtjening og forbedrer logistikken
  • Fritager dig for tidskrævende manuel administration
  • Reducerer omkostningerne relateret til din flåde
  • Opfylder SKATs krav til kørselsdokumentation

Vil du vide mere?