GPS tracking til håndværk og byggeri
Gå digitalt og få mere ud af firmabilerne
Få overblik og overskud med digitale løsninger
Håndværkerbranchen er præget af stor konkurrence og kvalitetsbevidste kunder. Det medfører faldende indtjening og stigende krav til digitalisering for at opnå højst mulig effektivitet og kvalitet.
Vi kan hjælpe din forretning med at øge lønsomheden og lette administrationen af jeres firmabiler, så I kan håndtere flest mulige opgaver på kortest tid, og på samme tid endda yde en bedre service.

Flådestyring
Tag hånd om administrationen af din bilflåde og se indtjeningen stige i takt med overblikket. Med vores flådestyring kan du udnytte bilernes kapacitet på en helt anden måde. Det bliver nemt at planlægge effektive ruter og at finde den nærmeste medarbejder til en netop indkommet opgave.
Flådestyring giver også gode muligheder for at tage en snak med medarbejderne om deres adfærd på vejene. Det er nemt at holde øje med alvorlige traffikforseelser og farlig kørsel, som udover at udgøre en risiko for både folk og biler også medfører et unødigt højt brændstofforbrug.
BEDRE LOGISTIK
Se dine biler på et online kort. Det giver dig overblik og tryghed omkring, hvad der sker ude på vejene. Hvis I får en hasteopgave, kan du hurtigt finde den nærmeste medarbejder og planlægge den korteste rute.
SPAR PÅ BRÆNDSTOFFET
NEM DOKUMENTATION
Med skræddersyede rapporter får du nemt overblik over adresser, omkostninger relateret til din flåde, tid brugt hos kunden, uhensigtsmæssige kørselsmønstre o.l. Med få klik kan rapporterne eksporteres til PDF og EXcel eller integreres direkte ind i andre informationssystemer.
Elektronisk kørebog
Brug ikke unødig tid på at føre kørebog og håndtere kørselsregnskaber. Vores elektroniske kørebogsløsninger giver dig styr på dokumentationen for kørte ruter og kilometer, og sikrer dig et præcist og pålideligt fakturagrundlag. De gør det også nemt at administrere og godkende kørselsgodtgørelse for små og store teams.
PUNKTLIGHED
Alle ture logges præcist og helt automatisk ved hjælp af GPS. For dig som bruger betyder det, at du har dokumentation, der viser hvornår du ankom til en kunde, og hvornår du forlod ham igen, og at fakturagrundlaget dermed er i orden.
ALT I ÈT SYSTEM
Som kunde hos Fleet Complete kan du samle flådestyring og kørebogshåndteringen i et system, således at kørebøgerne er lette at indsamle, godkende og overføre til økonomisystemet.
OPFYLDER KRAVENE FRA SKAT
Vores elektroniske kørebog opfylder kravene fra SKAT og opdateres jævnligt i henhold til gældende regler og kørselssatser. Det betyder, at hvis du og dine ansatte bruger kørebogen korrekt, så burde I være sikret mod ubehagelige overraskelser fra skattevæsenet.
Opgavestyring
Fleet Complete tilbyder en komplet opgave- og flådestyringsløsning til mobile arbejdsstyrker. Hold øje med dine biler og folk i marken og tildel opgaven til den rigtige person inden for få sekunder via computer, tablet eller smartphone. Få opdateringer på status efterhånden som jobbet færdiggøres.
TILDEL OPGAVER
NÅ MERE PÅ SAMME TID
Optimér arbejdsbyrden for dine folk i marken, og nå mere på samme tid.
LOG UVENTET ARBEJDE
Hvis der er uventet arbejde, kan dit mandskab via mobilen tildele opgaver til sig selv.
Vores digitale løsninger
- Øger din indtjening og forbedrer logistikken
- Fritager dig for tidskrævende manuel administration
- Reducerer omkostningerne relateret til din flåde
- Opfylder SKATs krav til kørselsdokumentation