Minuba og Fleet Complete går hånd i hånd

Få overblik med integreret flåde- og ordrestyring!

Få mere at vide >

Skab overblik, brug ressourcer effektivt og spar tid!

Fleet Completes flådestyringsplatform tilbyder integration til en lang række partnersystemer. Bl.a. til Minubas ordrestyringssystem, som er en af de integrationer, vores kunder sætter allermest pris på.

Og det er ikke tilfældigt, at Minuba og Fleet Complete har mange fælles kunder! Det er professionelle virksomheder, som ønsker overblik over medarbejdere i marken, som har behov for at have styr på sagerne, og som har set fordelene ved digitalisering.

Kombinationen af de to systemer giver dig et fuldt overblik over alle dine sager, dine medarbejderes kørsel og timeforbrug.

Derudover letter systemerne det administrative arbejde, gør det lettere at yde en god kundeservice og danner grobund for store besparelser. 

Læs mere herunder eller tag kontakt til os for mere information!

Få et godt tilbud!

Til nye flådestyringskunder, som ønsker at integrere til Minuba, tilbyder vi lige nu de første 15 mdrs. abonnement for prisen på 12 mdr.

Få en snak med en af vores konsulenter, som kan fortælle dig mere.

Tag kontakt

Sådan fungerer det

Med Fleet Complete får du overblik over firmaets biler med GPS-baseret flådestyring og bruger derfor mindre tid på ruteplanlægning og opgavefordeling til medarbejdere på farten. 

Med integrationen til Minuba, er det enkelt og nemt at overføre kørselsdata direkte. Det eneste du skal gøre er, at montere en GPS-tracker i køretøjet og opsætte integrationen mellem Minuba og Fleet Complete. Når integrationen er aktiv og du har tilknyttet GPS-enheden under din bruger i Minuba, vil du under ’Min tid’ i Minuba kunne følge med i, hvilke kørsler dine medarbejdere har haft i den valgte periode.

Så snart integrationen er aktiv, giver de to systemer dig faktuelle input, som gør det muligt for dig at træffe kvalificerede valg til styringen af din virksomhed og optimere dine driftsomkostninger.

fleet-complete-dashboard-and-tracking
task-tracker-on-black-iphone

Dokumentationen i orden

Ord som gennemsigtighed og pålidelighed er især vigtigt, når man driver en professionel forretning, hvor konkurrencen er stor. Kunderne vælger ofte de virksomheder, som er kendt for at yde en god kundeservice og hvor de ved, at de er i trygge hænder.

Med Fleet Complete og Minuba er du sikker på at have dokumentationen i orden!

Du får et præcist overblik over tidsforbruget og kan til hver en tid fremlægge dette for dine kunder. Det giver dig altså en bedre kundeservice og du driver dermed en mere pålidelig og gennemsigtig forretning, hvor alt dokumentation er samlet ét sted.

Dokumentationen i orden

Ord som gennemsigtighed og pålidelighed er især vigtigt, når man driver en professionel forretning, hvor konkurrencen er stor. Kunderne vælger ofte de virksomheder, som er kendt for at yde en god kundeservice og hvor de ved, at de er i trygge hænder.

Med Fleet Complete og Minuba er du sikker på at have dokumentationen i orden!

Du får et præcist overblik over tidsforbruget og kan til hver en tid fremlægge dette for dine kunder. Det giver dig altså en bedre kundeservice og du driver dermed en mere pålidelig og gennemsigtig forretning, hvor alt dokumentation er samlet ét sted.

task-tracker-on-black-iphone

Flådestyring med Fleet Complete

Med en GPS-baseret flådestyringsløsning kan du få hurtigt overblik over dine køretøjers position og rute, reducere køretid og brændstof, optimere antallet og brugen af biler og meget mere.

  • Se den nøjagtige placering af alle firmabilerne på et live kort
  • Planlæg ruter, søg adresser og udregn distancer nemt og hurtigt
  • Få indsigt i kørselsadfærd og forebyg ulykker
  • Spar tid og brændstof. Få overblik over omkostninger relateret til din bilflåde
  • Få påmindelser om bilers servicetider, vedligeholdelse m.m.
  • Giv kunderne korrekt dokumentation for antal brugte timer
  • Elektronisk kørebog er indbygget i systemet, og ture trackes automatisk.
  • Integrér med Minuba og se de kørte ture direkte i systemet.

 

Fakturering og ordrestyring med Minuba

Med et digitalt system til fakturering og ordrestyring får du styr på dine sager, time- og materialeregistrering, planlægning, kvalitetssikring, dokumentation og fakturering.

  • Opret tilbud og ordrer – mens du har kunden i røret
  • Planlæg fremtidige projekter
  • Registrer timer og materialer – mens du er ude i marken
  • Find og tilføj materialer fra over 80 grossister – mens du er ude hos kunden
  • Udfyld kvalitetssikringsdokumenter – mens du stadig er hos kunden
  • Fotodokumentér og tilføj noter til din sag
  • Send fakturaen afsted til kunden og videre til dit foretrukne økonomisystem
  • Se din virksomheds samlede omsætning mv.

 

Vil du vide mere om priser eller se en online demo?

Udfyld venligst formen – så ringer vi tilbage til dig!

Tag kontakt