Leno Cardoso

CEO, Yummy Catering

Se hele videoen

Alle cases

ROSA FLORA

Since 1978, Rosa Flora has been in the flower delivery business. It currently has a fleet of 19 trucks, making deliveries in Canada and across the border to the U.S. with a time frame of 12-hour per delivery. With the Fleet Complete Fleet Tracker, the...

YUMMY CATERING

Yummy Catering er en ung, pulserende virksomhed, der leverer sunde, nærende, hjemmelavede måltider til daginstitutioner. Deres køkken starter arbejdet kl. 3-4, og chaufførerne er klar til at afhente måltiderne til levering kl. 7. Yummy havde brug for et pålideligt...

Alle danske cases

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

International cases

HORIZON UTILITIES

Background Horizon Utilities Corporation is one of the largest municipally owned electricity distribution companies in Ontario with $487 million in assets. A Top 10 Employer in Hamilton-Niagara, they provide electricity and related utility services to...

FREDERIKSHAVN KOMMUNE

Baggrund

Frederikshavns kommunes behov var at få et system, der kunne kombinere booking og flådestyring af kommunens puljebiler på tværs af centrene i kommunen. Med deres puljebilsløsning fra Fleet Complete, har Frederikshavn Kommune fået overblik over brugen af biler, gjort hverdagen nemmere for brugerne og på samme tid opnået en stor besparelse per kørt kilometer

Løsningen

Frederikshavn Kommunes har siden 2014 benyttet sig af Fleet Completes puljebilsløsning. Systemet benyttes på tværs af kommunens forskellige centre, hvilket gør det nemt at administrere deres samlede kørselsudgifter og derefter fordele udgifterne.

Ved at lade medarbejderne benytte sig af kommunens fælles puljebiler, har Frederikshavn Kommune opnået store besparelser på de høje kørselstakster, der udbetales, når medarbejderne bruger deres private biler. Helt konkret sparer det dem for 1 krone per kørt kilometer.

En enkelt administrator har ansvaret for hele flådestyringsplatformen. Hun opretter hurtigt nye brugere, som herefter ganske let, via en app, kan søge efter ledige køretøjer og foretage en reservation. Medarbejderne er glade for systemet. Det er nemt at betjene, og de har altid et egnet køretøj til rådighed, når de har brug for det.

Opnåede fordele

  • Nem og brugervenlig booking
  • Oversigt over forbrug fordelt på afdelingerne
  • Analyseredskab til optimering
  • Giver mulighed for flere brugere
  • Nemt at implementere
  • Sikker dokumentation overfor SKAT

“Det er meget nemmere for hver afdeling i kommunen at følge deres udgifter til kørsel. De får kun én regning og de skal ikke sammenligne alle deres regninger. Brugerne er også glade for systemet fordi der altid er en bil til rådighed.”

 

 

  • 75 puljebiler
  • 950 brugere i 30 afdelinger
  • Løsning: Booking og Flådestyring
  • Indført i juni 2014

Helping Fleets Thrive!

Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige løsning til din flåde

Flere cases

RANDERS SPILDEVAND A/S

Baggrund Hos Randers Spildevand A/S skal de kunne dokumentere overfor forsikringsselskaber og borgere/kunder, at de har været på en given adresse på et givent tidspunkt. Eksempelvis skal de tjekke kommunens kloakdæksler en gang årligt og kunne dokumentere...

WATERNET

Waternet the only water company in the Netherlands that covers the entire water cycle – from drinking water to waste water. Waternet manages over 375 cars with the Fleet Complete solution.

RANDERS SPILDEVAND A/S

Baggrund

Hos Randers Spildevand A/S skal de kunne dokumentere overfor forsikringsselskaber og borgere/kunder, at de har været på en given adresse på et givent tidspunkt. Eksempelvis skal de tjekke kommunens kloakdæksler en gang årligt og kunne dokumentere besøget. Derudover kører medarbejderne tit alene ud om natten, og før havde Randers Spildevand kun dårlig mulighed for at hjælpe, hvis uheldet var ude. På den baggrund – behov for dokumentation og sikkerhed – faldt valget på at investere i et flådestyringssystem fra Fleet Complete. Fleet Complete leverer et system, der ikke bare dokumenterer tid og sted, men hvori der også kan opsættes ’hændelser’, som passer til virksomhedens dagligdag.

Løsningen

Randers Spildevand købte Basis Flådestyring og benytter især ”events” (hændelser), ”who was here” og personalarm. De har sat en hændelse til; Hvis en medarbejder ikke er tilbage i sin bil inden, der er gået to timer, ringer en alarm både hos Michael Sønder Jensen fra Randers Spildevand og hos G4S Securitas.

”Det var vores hovedformål med at investere i systemet, og det fungerer upåklageligt. Og et sekundært formål var at effektivisere vores virksomhed og frigive tid”, fortæller Michael Sønder Jensen

Uventet udbytte

Et uventet udbytte af investeringen har været, at Randers Spildevand har kunnet spare en hel fuldtidsstilling væk! Og det uden, at medarbejderne skal løbe stærkere af den grund. De har effektiviseret ved f.eks. at sende nærmeste medarbejder, samle opgaverne og have fokus på spildtid.

”Vores administration kan hele tiden se, hvor personalet i marken befinder sig, samt tilkalde de nærmeste personer ved hastesager. Medarbejderne bliver ikke forstyrret af unødvendige opkald fra administrationen og kan fokusere på deres vigtige opgaver”,

–  Michael Sønder Jensen

En uforudset fordel er, at misbrug af arbejdstiden bliver synliggjort via systemet. Dette var ikke et fokuspunkt for Randers Spildevand fra starten, men det har vist sig alligevel at være et yderst nyttigt redskab.

Større kundetilfredshed og medarbejderglæde

Randers Spildevand kan således reagere hurtigere og komme hurtigere frem til kunderne, hvilket har udmøntet sig i større kundetilfredshed. Medarbejderne har fået øget sikkerheden omkring deres arbejde, hvilket er med til at øge medarbejdertilfredsheden markant.

Brændstofforbruget har ikke været i fokus hos Randers Spildevand, men ved at sende nærmeste medarbejder og have fokus på at udnytte tiden mere optimalt, har de også haft en betydelig besparelse her.

”Vores investering har givet os en bedre position på markedet, og en hel fuldtidsstilling er sparet væk bare p.g.a. optimerede arbejdsgange. Og så kan vi investere i de medarbejdere vi har, i deres sikkerhed og arbejdsglæde samt en større kundetilfredshed”,

– Michael Sønder Jensen

 

Vores investering har givet os en bedre position på markedet, og en hel fuldtidsstilling er sparet væk bare p.g.a. optimerede arbejdsgange.

Michael Sønder Jensen

Helping Fleets Thrive!

Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige løsning til din flåde

Flere cases

LT ENERGY SERVICES

LT Energy Services was founded in 2007 by a group of industry specialists and contractors with experience levels ranging from 10-50 years. This includes an operating fleet of 68 service trucks and drivers, together with 275 high-value rental units.

RANDERS SPILDEVAND A/S

Baggrund

Hos Randers Spildevand A/S skal de kunne dokumentere overfor forsikringsselskaber og borgere/kunder, at de har været på en given adresse på et givent tidspunkt. Eksempelvis skal de tjekke kommunens kloakdæksler en gang årligt og kunne dokumentere besøget. Derudover kører medarbejderne tit alene ud om natten, og før havde Randers Spildevand kun dårlig mulighed for at hjælpe, hvis uheldet var ude. På den baggrund – behov for dokumentation og sikkerhed – faldt valget på at investere i et flådestyringssystem fra Fleet Complete. Fleet Complete leverer et system, der ikke bare dokumenterer tid og sted, men hvori der også kan opsættes ’hændelser’, som passer til virksomhedens dagligdag.

Løsningen

Randers Spildevand købte Basis Flådestyring og benytter især ”events” (hændelser), ”who was here” og personalarm. De har sat en hændelse til; Hvis en medarbejder ikke er tilbage i sin bil inden, der er gået to timer, ringer en alarm både hos Michael Sønder Jensen fra Randers Spildevand og hos G4S Securitas.

”Det var vores hovedformål med at investere i systemet, og det fungerer upåklageligt. Og et sekundært formål var at effektivisere vores virksomhed og frigive tid”, fortæller Michael Sønder Jensen

Uventet udbytte

Et uventet udbytte af investeringen har været, at Randers Spildevand har kunnet spare en hel fuldtidsstilling væk! Og det uden, at medarbejderne skal løbe stærkere af den grund. De har effektiviseret ved f.eks. at sende nærmeste medarbejder, samle opgaverne og have fokus på spildtid.

”Vores administration kan hele tiden se, hvor personalet i marken befinder sig, samt tilkalde de nærmeste personer ved hastesager. Medarbejderne bliver ikke forstyrret af unødvendige opkald fra administrationen og kan fokusere på deres vigtige opgaver”,

–  Michael Sønder Jensen

En uforudset fordel er, at misbrug af arbejdstiden bliver synliggjort via systemet. Dette var ikke et fokuspunkt for Randers Spildevand fra starten, men det har vist sig alligevel at være et yderst nyttigt redskab.

Større kundetilfredshed og medarbejderglæde

Randers Spildevand kan således reagere hurtigere og komme hurtigere frem til kunderne, hvilket har udmøntet sig i større kundetilfredshed. Medarbejderne har fået øget sikkerheden omkring deres arbejde, hvilket er med til at øge medarbejdertilfredsheden markant.

Brændstofforbruget har ikke været i fokus hos Randers Spildevand, men ved at sende nærmeste medarbejder og have fokus på at udnytte tiden mere optimalt, har de også haft en betydelig besparelse her.

”Vores investering har givet os en bedre position på markedet, og en hel fuldtidsstilling er sparet væk bare p.g.a. optimerede arbejdsgange. Og så kan vi investere i de medarbejdere vi har, i deres sikkerhed og arbejdsglæde samt en større kundetilfredshed”,

– Michael Sønder Jensen

 

Vores investering har givet os en bedre position på markedet, og en hel fuldtidsstilling er sparet væk bare p.g.a. optimerede arbejdsgange.

Michael Sønder Jensen

Helping Fleets Thrive!

Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige løsning til din flåde

Flere cases

LT ENERGY SERVICES

LT Energy Services was founded in 2007 by a group of industry specialists and contractors with experience levels ranging from 10-50 years. This includes an operating fleet of 68 service trucks and drivers, together with 275 high-value rental units.

APPS TRANSPORT GROUP

Since 2008, APPS Transport Group relies on Fleet Complete for competitive customer service, driver coaching and vehicle maintenance. Safety is imperative for the company that has $90M annually, and Fleet Complete helps with online monitoring of driver behaviour, fault codes from vehicles, and arrival times to client destination.

It’s a great tool to service our customers. Because if a customer calls us, and says can your tell me when my truck is going to be here, we literally can go live, look at where the truck is, if he is experiencing any kind of problems – whether it be a mechanical issue or a traffic delay issue – we can give a pinpoint location of where he is, and we can inform our customer.
Guy Broderick,

Driver Training Supervisor
  • 300 employees across Canada
  • Effective driver-coaching program
  • Reliable customer service with live tracking
  • Timely vehicle maintenance with instant fault codes alerts
  • Using Fleet Complete since 2008

Helping Fleets Thrive!

Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige løsning til din flåde

Flere cases

Kontakt os

Lad os hjælpe dig med at finde den rigtige løsning til din flåde!